EasyProtect przedłużona gwarancja

Easy Protect to dodatkowa ochrona Twojego urządzenia, która działa gdy kończy się gwarancja producenta. Możesz przedłużyć swoją gwarancje o 12,24 lub nawet 36 miesięcy.

 

Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej EasyProtect®

  • EasyProtect® zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.
  • Możliwość nabycia ochrony EasyProtect® w ciągu 90 dni od daty zakupu sprzętu.
  • Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.
  • Przedłużoną ochroną serwisową może zostać objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje.
  • Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.
  • Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.
  • Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.
  • Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.
  • Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.
  • W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.
  • Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.
  • Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite- u Klienta.

Jak dokupić dodatkową gwarancję

  1. Wrzuć do koszyka wybrany sprzęt
  2. Wybierz okres dodatkowej ochrony
  3. Złóż zamówienie
  4. Certyfikat wyślemy do Ciebie razem z zakupionym sprzętem

Szczegółowy regulamin warunków ubezpieczenia Easy Protect znajdziesz w linku poniżej.

Pobierz regulamin zawierający szczegółowe warunki promocji.

[]