Bezpłatna dostawa od 250 zł!
Koszyk: 0,00 zł 0
Koszyk: 0,00 zł 0

Informacje dla klientów
sklepu idealnepowietrze.pl

1. Prawa autorskie
Wszystkie treści publikowane w serwisie idealnepowietrze.pl objęte są ochroną prawno-autorską. Dołożyliśmy wszelkich starań, by nie naruszać praw własności osób trzecich. Wszystkie prezentowane materiały pochodzą z naszych zasobów lub z zasobów producentów i zostały pozyskane za ich zgoda i wiedzą. Do budowy części serwisu wykorzystano materiały z serwisów Pixabay i Adobe Stock, na które pozyskano odpowiednie licencje. Kopiowanie treści, przedruk lub inne wykorzystanie zamieszczonych na stronach informacji bez zgody są zabronione.

2. Gwarancja, reklamacje i zwroty
GWARANCJA

Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte gwarancją producenta lub importera. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w warunkach gwarancyjnych, które dołączone są do każdego produktu.

SERWIS POGWARANCYJNY

W przypadku napraw pogwarancyjnych prosimy o kontakt z obsługą sklepu telefonicznie 71/345-88-39 lub mailowo kontakt@idealnepowietrze.pl

ZWROTY

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres: ul. Inżynierska 45/u21, 53-228 Wrocław lub w postaci elektronicznej na adres e-mail: kontakt@idealnepowietrze.pl. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy można pobrać tutaj. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

REKLAMACJE

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres: ul. Inżynierska 45/u21, 53-228 Wrocław lub w postaci elektronicznej na adres e-mail: kontakt@idealnepowietrze.pl. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy można pobrać tutaj. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Opis procedury reklamacji można pobrać tutaj.

3. Reklamacje
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: ul. Inżynierska 45/u21 53-228 Wrocław w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty
  • elektronicznej na adres: kontakt@idealnepowietrze.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Inżynierska 45/u21 53-228 Wrocław.

CO NAPISAĆ W REKLAMACJI

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
  2. żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

KIEDY OTRZYMASZ ODPOWIEDŹ NA REKLAMACJĘ

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

GDZIE ZNAJDZIESZ REGULACJE PRAWNE DOTYCZĄCE REKLAMACJI

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa – w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

  • Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
  • Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a – 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.
  • Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

4. Ceny produktów i warunki dostawy
KOSZTY DOSTAWY

Wszystkie zamówienia złożone w dniach roboczych do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia firmą kurierską DHL lub DPD (dotyczy produktów oznaczonych w sklepie jako “dostępny”). Na terenie Wrocławia towar dostarczamy bezpłatnie bezpośrednio naszym własnym transportem.  Wysyłka zamówień o wartości powyżej 250 zł. realizowana jest na nasz koszt. Koszt wysyłek o wartości do 250 zł wynosi 18 zł.

CENY W SKLEPIE INTERNETOWYM

Ceny towarów w naszym sklepie internetowym są na bieżąco aktualizowane. Kupując u nas masz gwarancję, że otrzymasz produkt bez ukrytych kosztów.

5. Warunki promocji

Firma Mega Office na swojej stronie internetowej Idealnepowietrze.pl oferuje możliwość zakupu promocyjnego. Warunki skorzystania z zakupu promocyjnego:

  • promocje nie łącza się ze sobą
  • promocja „5% RABAT” oznacza możliwość skorzystanie przez klienta z jednorazowego opustu cenowego w wysokości 5% na zakup dowolnych produktów poprzez serwis internetowy znajdujący się na stronie idealnepowietrze.pl. Po wpisaniu podczas zamówienia kodu promocyjnego RAB-201911-NK wartość koszyka zostane obniżona o 5%.
  • promocja „RATY 3×0%” oznacza możliwość skorzystania przez klienta z zakupu w systemie ratalnym bez ponoszenia kosztów obsługi kredytowej. Warunkiem koniecznym jest skorzystanie z dedykowanej oferty Alior Banku bez możliwości samodzielnego wybrania okresu kredytowania. W związku z udzieleniem klientowi kredytu ratalnego i Ustawy o kredycie konsumenckim klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni.

6. Warunki promocji Sharp 2+3
  • W Promocji mogą wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne, posiadające miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, dokonujące zakupu Produktu promocyjnego w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego („Uczestnicy”). W Promocji nie mogą wziąć udziału osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej lub osoby fizyczne dokonujące zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
  • Produktami promocyjnymi objętymi niniejszą Promocją są następujące modele urządzeń do oczyszczania powietrza marki Sharp: a) KIG75EUW, KCG60EUW, KCG50EUW, KCG50EUH, KCG40EUW, KCG40EUH, KCD60EUW, KCD50EUW, KCD40EUB, KCD40EUH, KCD40EUW, KCA60EUW, KCA50EUW, KCA50EUB, KCA40EUB, KCA40EUW, UJGC20EB, UJGC20EN, KCF32EUW, FPF30EUH, FUY30EUW.
  • Czas trwania Promocji: a) w sprzedaży internetowej Promocja obowiązuje od dnia 10 października 2019 r. od godz. 06:00 do dnia 31 marca 2020 r. do godz. 23:45 – decyduje data i godzina wysłania zamówienia na serwer sklepu internetowego; b) w Punktach sprzedaży prowadzących sprzedaż stacjonarną Promocja obowiązuje od dnia 10 października 2019 r. do dnia 31 marca 2020 r. w godzinach ich otwarcia.
  • Warunkiem objęcia Produktu promocyjnego dodatkową gwarancją jest stosowanie, przez cały okres trwania 5–letniej gwarancji, wyłącznie oryginalnych akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych Sharp, zakupionych w Punktach sprzedaży wymienionych w § 2 ust. 3 powyżej.
[]